avatar Ten blog rowerowy prowadzi Romiq z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 5060.00 kilometrów w tym 20.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę. kontakt gg: 5215527

Wykres roczny blog rowerowy Romiq.bikestats.pl

Pętla na Marzęcino:-)

Prawie Krynica Morska;)

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 10.05.2010 | Komentarze 4

Zaplanowaliśmy sobie mały wypad nad morze, ale już na początku Tomek stwierdził, że dysponuje ograniczony czasem na trening, więc ruszyliśmy w stronę Nowego Dworu. Trasa do promu przebiegała bez żadnych komplikacji.
Oczywiście ostre tempo narzucił harcownik Sebas, ale mieliśmy szczęście z Tomkiem, bo młody złapał gumę i mogliśmy trochę odsapnąć.
Po przymusowym odpoczynku ruszyliśmy dalej, a Sebas ciągle kręcił Swój ostry młynek. Po krótkiej naradzie w Nowym Dworze, skierowaliśmy się jednak w stronę morzą. W Rybinie skręciliśmy na Sztutowo, Tomek postanowił odciążyć harcownika i daliśmy dłuższą zmianę. Tuż przed wjazdem na szosę Sztutowską, zadzwonił telefon Tomka, okazało się że jedziemy tylko we dwoje, Sebas znowu złapał gumę.

Oczywiście pomagaliśmy koledze, ja robiłem fotki, a Tomek pilnował, żeby wszystkie procedury unijne przy wymianie dętki były wykonane zgodnie z instrukcją.

czas na fotki;)

Czas już nas gonił, więc zrezygnowaliśmy z podziwiania widoków morza, pojechaliśmy przez Stegnę i z powrotem na Nowy Dwór. Młody nadal trzymał ostre tempo, za Marzęcinem odbiliśmy na Kępiny Wielkie, niestety okazało się, że prom jest w naprawie

Ruszyliśmy ostro z powrotem w stronę „siodemki „ Koledzy stwierdzili, że za ostro poszedłem ze zmianą, ale przy przeciwnym wietrze chciałem podholować grupę do Elbląga., potem w umiarkowanym tempem ruszyliśmy w kierunku widocznego już na horyzoncie Elbląga przez Bielnik Drugi i Janowo a dalej trasą rowerową wzdłuż "7". Po wjechaniu przez Kazimierzowo na ulicę Nowodworską podziękowaliśmy Sobie za nadmorski wypad.

Ewenement;)

Niedziela, 2 maja 2010 · dodano: 03.05.2010 | Komentarze 8

Tego jeszcze nie było, wyjechałem na mały wypadzik i po paru kilometrach ZAWRÓCIŁEM... przebrałem się w wiatrowe "ochraniacze" i myknąłem na standardową pętle na Marzęcino.

Mały wypad na działkę:)

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 01.05.2010 | Komentarze 1

Chiałem poryrać 1Majowo na hektarach, a tu jeden telefon z zaproszeniem do Kadyn, a potem drugi do Tolkmicka;)